met de fiets en te voet - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu met de fiets en te voet - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

met de fiets en te voet

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Januari 1970 | Thailand, Chang Klan

Onze 3 daagse Jungletocht begint vandaag met een moutainbikeritje van zo'n 20 km. over plattelandswegen en langs plantages. Twee jungle-groepjes zijn samengevoegd en zo hebben we twee gidsen ie uitleg geven en ons oogst laten proeven. we stoppen regelmatig. Het poppenmuseum onderweg blijkt stiekem een poppenfabriekje, en de papierfabriek ligt vandaag ook stil (er is te veel werk met t oogsten)... Toch leuk om gezien te hebben.
Nadat de fietsen weer bij een aanhanger zijn ingeleverd gaan de twee groepjes met ieders eigen truck verder. Naar de lokale markt waar voor de komende 2 1/2 dag inkopen gedaan worden, en vervolgens door naar t startpunt van de wandeling. Vandaag in t doel een twee