geen wifi, geen elektriciteit, wel de River Kwai - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu geen wifi, geen elektriciteit, wel de River Kwai - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

geen wifi, geen elektriciteit, wel de River Kwai

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Juli 2016 | Thailand, Chang Klan

een half uurtje vanaf t memorial stopten we in de bush naast de rivier. Hup in de longtail, en een eind stroomafwaarts! Lol. lekker hard! op de rivier hier en daar wat vissers, en een hutje op de kant. Tot we aan de linkeroever rietgedekte vlotten zagen. en hangmatten. en zwemvesten. v Hier zouden we dus blijven. voor ieder een zwemvest en dan de rest van de middag bij t eerste vlot er in springen, je door de stroming naar t laatste vlot laten drijven, en dan op tijd t trapje grijpen! Heerlijk. s avonds Mon-dans en muziek gezien, want t hotel werd door de Mon gerund. s' nachts was t best warm zo zonder van... Het bezoek eindigde met een ontbijt waarbij de fruitresten rechtstreeks in de bek van de dorpsolifant konden!

• 28 Juli 2016 - 11:34

Mary:

Klinkt fantastisch!
    M.u.v. het ontbreken van een ventilator haha