ork ork ork, soep eet je met een..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu ork ork ork, soep eet je met een..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

ork ork ork, soep eet je met een.....

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juli 2016 | Thailand, Bangkok

...stokjes!! maar dat gaat over de lunch. laten we beginnen met vanochtend. Na de riviertaxi en de skytrain te hebben uitgetest (prima), kwamen we aan bij een soort ziekenhuis van t rode kruis. Hier zijn Joris en ik grensverleggend bezig geweest, en hebben we ons verder prima vermaakt bij de life uitleg van 'snakehandling'. boa's, rat snakes, en andere al dan niet giftige slangen werden ons getoond, en van uitleg voorzien. Een paar foto's voeg ik toe, maar de mooiste zijn met het echte fototoestel gemaakt, en die houden jullie te goed: Joris en ik met een pyton om de nek!!!
De lunch hebben we onderweg 'op z'n chinees' gegeten. Drukke tent, formica tafeltjes, veel lokalen (alleen), en TL verlichting.... heerlijk! noodlesoup met...stokjes!
De middag volgt in een ander stukje.

• 25 Juli 2016 - 09:30

Theo En Tini:

Gatver, slangen. Als ik het lees ga ik bijna gillen.