niks - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu niks - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

niks

Blijf op de hoogte en volg Monique

10 Augustus 2016 | Thailand, Chaweng Noi Beach

Weer eens wat anders: niks anders! Vandaag in grote lijnen het zelfde als gisteren: snorkelen, zonnen, boekje lezen, weer zwemmen, boekje lezen en avondeten. Twee verschillen: (1) zwemmen met Tshirt aan anders verbrand je levend, en (2) een poging gedaan om t blog wat te restaureren....grrr.
Op mijn telefoon krijg ik vaak meldingen dat er een fout is opgetreden en hij foto/verslag niet heeft kunnen publiceren. Nu blijkt dat dat een onterecht melding is. ook zien jullie afgekapte teksten en titels.... de eerste heb ik zo goed mogelijk hersteld, maar titels kan ik niet veranderen. En als een artikel bij jullie in 1970 geplot is, is de kans groot dat ik het hele artikel niet meer kan openen.... tis zoals tis!

• 10 Augustus 2016 - 16:28

Theo En Tini:

nu is het verslag wel helemaal te lezen.

• 11 Augustus 2016 - 08:34

Mary:

Ik wist overigens niet dat jij dat kon: niksen ;-)
    Heerlijk genieten van al het moois daar en van elkaar!