binnenlandse vlucht naar de panda's - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu binnenlandse vlucht naar de panda's - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

binnenlandse vlucht naar de panda's

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 Augustus 2016 | Thailand, Chang Klan

Onze enthousiaste gids van gisteren hadden we gevraagd of hij ons vanochtend nog een korte Tour door 'zijn' stadje kon geven. Hartstikke leuk, met mooie verhalen! En een bamboe Buddha.
Hij leverde ons mooi op tijd op t lokale vliegveldje af, en na een uurtje vlogen we weg met Kan Air. Met barbiepoppen als stewardessen. Wel even dooreten graag want na 35 min landden we alweer op Chiang Mai airport. Van daaruit rechtstreeks naar de Zoo gegaan waar Hylke zijn topattractie van de Thailand reis had uitgekozen: de panda's! Een super-pandaknuffel wordt zijn handbagage op de volgende vluchten.

• 02 Augustus 2016 - 13:39

Theo En Tini:

Leuk zo'n dorpje te zien en de verhalen van zo'n local.