mahut voor - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu mahut voor - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

mahut voor

Blijf op de hoogte en volg Monique

29 Juli 2016 | Thailand, Chang Klan

vandaag weer iets memorabels gedaan: we hebben geleerd hoe je olifanten moet voeren, berijden, en verzorgen! en.... het ook daadwerkelijk gedaan!
Vanmorgen begon het na anderhalf uur in een busje. Op t Woody elephant Camp werden we in mahut (=olifantenverzorger)- kleren gehesen. Daarna moesten we 10 C commando's uit t hoofd leren. Daarna begonnen de oefeningen: olifant voeren ( Commando ' mond open!' en op en afstappen. Wat is zo'n beest hoog! Daarna de oefeningen linksom en rechtsom en halt gevolgd door de oefeningen vooruit en achteruit.
Dit alles was voor de lunch en 's middags gingen we 'vrij rijden', dwz naar de rivier. Daar de versies gewassen (en onszelf ook) en weer terug de bult op. Jeetje, wat een ervaring!

• 29 Juli 2016 - 20:15

Theo En Tini:

Wat een ervaring!! Vinden de olifanten dat ook wel leuk?

• 01 Augustus 2016 - 08:31

Mary:

Wow, weer zo'n mooie ervaring!