Budha budha budha en een heeeel grote budha! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu Budha budha budha en een heeeel grote budha! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

Budha budha budha en een heeeel grote budha!

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juli 2016 | Thailand, Bangkok

We vervolgden na de lunch de wandeling vanaf de Chinese Gate, en kwamen de tempel van de gouden budha tegen.
Daarna dwars door Chinatown naar de What Pho gelopen. Toen we daar eenmaal binnen waren struikelden we bijna over de budha's, en alle mensen die voorbereidingen troffen voor het grote feest dat morgen wordt gehouden ter ere van de seizoenswisseling. De liggende Budha is een echte 'must see'. groot groter grootst! De puf was er aardig uit na dit bezoek dus maar snel de watertaxi terug genomen. Bangkok is groot, druk, en stinkt volgens de jongens dus twee en een halve dag is prachtig geweest.

Morgen naar een hotel op een raft op de River Kwai, zonder elektriciteit en/of internet. Eens kijken of ze dan weer terug willen naar de bewoonde wereld.

Gevleugelde uitspraak over Bangkok: 'Een groen voetgangers licht is noodzakelijk maar niet voldoende om levend de overkant te halen!'

• 24 Juli 2016 - 18:09

Hoimir:

er 'beuren rare ding'n met je datums, sommige berichten krijgen 1 januari 1970 mee en vallen dan uit de volgorde. ook met je data ;) want soms duiken foto's ergens anders op.
    niet over stressen, het is een kenmerk van deze site.

• 25 Juli 2016 - 09:35

Theo En Tini:

Ik snap dat je moe wordt van zo"n stad en de gevleugelde uitspraak ook. De river Kwai ken ik uit de film!