Bangkok must see drie het paleis! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu Bangkok must see drie het paleis! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Jorna - WaarBenJij.nu

Bangkok must see drie het paleis!

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 Juli 2016 | Thailand, Bangkok

Het Koninklijk paleis is werkelijk adembenemend.Veel goud en kleurrijk. Maar ook veel Chinezen met parasolletjes op ooghoogte.... Het was groot, en een beetje onduidelijk waar ieder gebouw nu voor gebruikt wordt/werd, maar we hebben onze ogen uit gekeken. De datum was speciaal, want de Emerald budha kreeg zijn 'rainy season' outfit aan. daardoor komen we niet dichtbij komen, maar wel genieten van alle devote Thai, die buiten de What aan het offeren en bidden waren.

• 24 Juli 2016 - 09:48

Theo En Tini:

Leuk, het reisverslag te lezen. Die Chinezen met parasol zijn natuurlijk kleiner en krijgen jullie de parasols op ooghoogte. We krijgen het verslag 2 keer binnen. Als mail en op de aangemaakte site, waar de berichten allemaal staan.